Až 80 procent české internetové populace letos nakupuje vánoční dárky v internetových obchodech. Je to o tři procenta více než vloni, celkem tímto způsobem nakoupí více než polovinu vánočních dárků. Potvrzuje to výzkumná agentura NMS Market Research, která pro M&M provedla na začátku prosince exkluzivní předvánoční průzkum.

Rozhovor o redakčním systému NYMPHO CMS s Art directorem a marketingovým specialistou projektu Tower Park Praha Jakubem Vaňkem.

Dne 16.11. 2014 vyrazil třebíčský rodák Miroslav Gottlieb spolu s dalším dobrodruhem Vladislavem Boučkem zdolat horu Aconcagua ležící v západní části Argentiny. Aconcagua je se svými 6 962 m.n.m (podle starších měření se občas uvádí výška 6959 m n. m.) nejvyšší horou celého amerického kontinentu a zároveň také nejvyšší horou západní a jižní polokoule a nejvyšší horou mimo Asii ...

Symphony Studio úspěšně marketingově a organizačně zastřešilo 7. ročník Sádeckého Třesku

Vědci ze společnosti Institut Fraunhofer představují nový nástroj s názvem Shore, který dokáže z obyčejné kamery odhadnout Váše pohlaví, věk a Vaše aktuální emoce.

Symphony Studio úspěšně zastřešilo projekt TowerPark Praha. Žižkovský vysílač asi netřeba dlouze představovat, ale pro ty, kteří by nevěděli pár údajů v článku.

Odpovědi na otázky ohledně života, vesmíru a vůbec zná leckterý internetový vyhledávač. Co zajímá ty, kteří si od nich nechávají poradit?

 

Pod pojmem Corporate Image (dále image) rozumíme souhrnnou představu veřejnosti o určitém subjektu, která vzniká na základě chování subjektu, představ, postojů, názorů, informací a zkušeností. Pro zjednodušení vnímáme image jako určitý hodnotící prvek, který má dvě polohy – pozitivní nebo negativní.

Tyto fotky dokazují dvě věci: jak kreativní můžeme v České Republice být a jak trefná a upřímná může být reklama.

Dalo se to čekat, v SEO bude nyní hlavní roli hrát zaklínadlo jménem „je váš web mobilní?“. Což je, popravdě, hodně dobře. Pro uživatele.

Jen v posledních dvou letech zasáhla obor SEO celá řada inovací, které přicházely především ze strany vyhledávače Google. Důvody jsou jednoduché. Jakmile se přijde na to, že nějaká technika na vyhledávač takzvaně funguje, začne se rychle nadužívat až zneužívat. To dříve nebo později donutí vyhledávač změnit pohled na takovou techniku a snížit její vliv na výsledky vyhledávání. Tento článek se však dívá do daleko hlubší minulosti a popisuje jednotlivé historické SEO techniky. Ukáže vám, jak vznikaly, ale i jak to s nimi dopadlo.

 

„Dobrý den, potřebujeme webové stránky. Jste schopen je dodat? A kdy to může být hotové?“ I takové e-maily na světě existují. Tento článek vznikl proto, aby podobné zprávy zanikly.

Sociální sítě hrají v našich životech stále větší roli, spektrum uživatelů se neustále rozšiřuje a my, uživatelé sociálních sítí, začínáme žít další život v digitálním světě. Velké množství lidí přítomných na sociálních sítích se snaží využívat i firmy a společnosti, jež mohou cílit reklamu na základě informací, které generujeme. Z analýz dat totiž můžeme vyvodit zajímavé informace o tom, co a kdy publikovat.

Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly. Starší, ale přesto pořád skvělé.

Inženýři z Kalifornské univerzityvyvinuli techniku, pomocí které může dvojice Wi-Fi antén pracovat jako jakýsi rentgen, který uvidí, co je za zdí. Zatímco jedna anténa vysílá, ta druhá signál přijímá a sleduje, jak se mění kvalita spojení.

Chyba v Adobe Flash ohrožuje stovky milionů počítačů. Jedinou ochranou je vypnout nebo odinstalovat Flash. Nepomůže ani "internetová hygiena", vir se šíří pomocí reklamních sítí.

Pokud patříte mezi 300 milionů lidí s adresou na Gmail.com, zřejmě nevíte, že těch e-mailových adres tam máte stovky. Nebo alespoň mít můžete. Kamarádům tečky v adrese diktovat nemusíte, to ale neznamená, že jsou k ničemu.

Las Vegas (Od zpravodajů Technet.cz) - Nejprve vám to možná bude znít směšně, potom logicky a užitečně a nakonec dost možná děsivě. Přichází internet věcí. Věcí, které o nás budou chtít vědět možná víc, než se nám bude líbit. I takové předpovědi zazněly první den veletrhu International CES v Las Vegas.

Výzkumníkům z MIT, Microsoftu a Adobe se podařil opravdu nevšední kousek, sestavili totiž sadu algoritmů, pomocí kterých dokážou docela přesně rozpoznat zvuk podle vibrujících předmětů v okolí. Ty pak už pouze stačí natočit vysokofrekvenční kamerou (100 000 snímků za sekundu) třeba klidně skrze zvukotěsné sklo.

Projděte si deset trendů, které budou udávat tón marketingové komunikaci v roce 2015.

Maily mám denně na talíři. Je jich hodně, a snad proto mě v poslední době tolik irituje, jakým způsobem jsou i někteří lidé z IT oboru schopni maily psát.

Servery

BARNEY

 1
 
 
 
 

TONY

 1
 
 
 
 

CLETUS

 1
 1
 1
 
 

Rychlý kontakt

(+420) 724 569 711

Hasskova 95/16, 674 01 Třebíč

kontaktní formulář